jakákoliv fyzická osoba užívající vozidlo, na které je možné sjednat pojištění Mobilita24
pro firmy na vyžádání vystavíme fakturu, stačí nás po sjednání pojištění kontaktovat na mailu mobilita24@eurocross.cz
Na jaká vozidla je možné uzavřít pojištění Mobilita24?
na jakákoliv motorová vozidla do 3,5 tuny celkové hmotnosti, tedy motocykly, čtyřkolky, osobní a užitkové vozy, obytné vozy a vozidla s přívěsem do celkové hmotnosti jízdní soupravy 5t.
na jakékoliv elektromobily do 3,5 tuny celkové hmotnosti včetně elektromotocyklů a elektrokoloběžek
na elektrokola
Je pojištění Mobilita24 omezeno stářím vozidla?
ne, pojištění si můžete sjednat na jakkoliv staré vozidlo
musí být pouze technicky způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích
Jak je možné pojištění Mobilita24 objednat a zaplatit?
platbu lze provést ihned po odeslání objednávkového formuláře kliknutím na odkaz na platební bránu, nebo později zobrazením objednávky z odkazu v emailovém potvrzení
platit lze online kartou nebo přes expresní tlačítka internetových bankovnictví - v platební bráně si vyberete možnost, která vám vyhovuje
Kam mi přijde pojistná smlouva a ostatní dokumenty k pojištění Mobilita24?
na emailovou adresu, kterou vyplníte v objednávkovém formuláři obdržíte nejdříve potvrzení o objednávce se shrnutím údajů, které jste vyplnili do formuláře
zkontrolujte si prosím správnost vyplněných údajů a pak přistupte k online platbě
v řádu minut po zaplacení obdržíte na email smlouvu o pojištění, pojistku, všeobecné a zvlásštní pojistné podmínky a další nezbytné dokumenty
Od kdy nejdříve mohu mít platné pojištění Mobilita24?
začátek pojištění si vyberete v objednávkovém formuláři
nejdříve je možné vybrat následující kalendářní den, takže pokud na cestu vyrážíte zítra, určitě to stihnete
v takovém případě je nutné pojištění zaplatit ihned
V jakém jazyce budu komunikovat na asistenční centrále?
vždy se dovoláte na asistenční centrálu do České republiky, kde s vámi bude koordinátor hovořit v českém, případně slovenském jazyce
Jak se při asistenční události prokážu platným pojištěním Mobilita24?
nemusíte si nic tisknout, nepotřebujete žádnou asistenční kartičku, stačí koordinátorovi sdělit číslo pojistné smlouvy, které obdržíte po zaplacení pojistky do emailu
kromě samotné smlouvy je číslo uvedeno i v předmětu emailu
Co když mi po objednání a platbě pojištění Mobilita24 nepřijde email s potvrzením?
zkontrolujte prosím svou schránku na spam, email by vám měl přijít z adresy mobilita24@eurocross.cz
pokud se email ani tam nenachází, je možné, že jste udělali chybu v emailové adrese, kterou jste zadali do formuláře
nicse neděje - zavolejte nám prosím kdykoliv na telefonní číslo +420 296 339 624 nebo pošlete email na mobilita24@eurocross.cz
email s pojistnou smlouvou vám pošleme znovu
Pokud si uzavřu roční smlouvu Mobilita24, dojde k jejímu automatickému prodloužení?
ne, smlouvu vždy sjednáváte na dobu určitou, ať už se jedná o krátkodobé pojištění nebo roční varaiantu
je možné, že vás budeme před uplynutím platnosti smlouvy kontaktovat s nabídkou opětovného uzavření pojištění Mobilita24
pokud ale nebudete chtít další pojištění uzavírat, nic se neděje