FAQ - často kladené dotazy

Kdo si může uzavřít pojištění Mobilita24?

  • jakákoliv fyzická osoba užívající vozidlo, na které je možné sjednat pojištění Mobilita24
  • pro firmy na vyžádání vystavíme fakturu, stačí nás po sjednání pojištění kontaktovat na mailu mobilita24@eurocross.cz

Na jaká vozidla je možné uzavřít pojištění Mobilita24?

  • na jakákoliv motorová vozidla do 3,5 tuny celkové hmotnosti, tedy motocykly, čtyřkolky, osobní a užitkové vozy, obytné vozy a vozidla s přívěsem do celkové hmotnosti jízdní soupravy 5t. 
  • na jakékoliv elektromobily do 3,5 tuny celkové hmotnosti včetně elektromotocyklů a elektrokoloběžek
  • na elektrokola

Je pojištění Mobilita24 omezeno stářím vozidla?

  • ne, pojištění si můžete sjednat na jakkoliv staré vozidlo
  • musí být pouze technicky způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích

Jak je možné pojištění Mobilita24 objednat a zaplatit?

  • vyplněním objednávkového formuláře na stránkách www.mobilita24.cz
  • platbu lze provést ihned po odeslání objednávkového formuláře kliknutím na odkaz na platební bránu, nebo později zobrazením objednávky z odkazu v emailovém potvrzení
  • platit lze online kartou nebo přes expresní tlačítka internetových bankovnictví - v platební bráně si vyberete možnost, která vám vyhovuje

Kam mi přijde pojistná smlouva a ostatní dokumenty k pojištění Mobilita24?

  • na emailovou adresu, kterou vyplníte v objednávkovém formuláři obdržíte nejdříve potvrzení o objednávce se shrnutím údajů, které jste vyplnili do formuláře
  • zkontrolujte si prosím správnost vyplněných údajů a pak přistupte k online platbě
  • v řádu minut po zaplacení obdržíte na email smlouvu o pojištění, pojistku, všeobecné a zvlásštní pojistné podmínky a další nezbytné dokumenty

Od kdy nejdříve mohu mít platné pojištění Mobilita24?

  • začátek pojištění si vyberete v objednávkovém formuláři
  • nejdříve je možné vybrat následující kalendářní den, takže pokud na cestu vyrážíte zítra, určitě to stihnete
  • v takovém případě je nutné pojištění zaplatit ihned

V jakém jazyce budu komunikovat na asistenční centrále?

  • vždy se dovoláte na asistenční centrálu do České republiky, kde s vámi bude koordinátor hovořit v českém, případně slovenském jazyce

Jak se při asistenční události prokážu platným pojištěním Mobilita24?

  • nemusíte si nic tisknout, nepotřebujete žádnou asistenční kartičku, stačí koordinátorovi sdělit číslo pojistné smlouvy, které obdržíte po zaplacení pojistky do emailu
  • kromě samotné smlouvy je číslo uvedeno i v předmětu emailu

Co když mi po objednání a platbě pojištění Mobilita24 nepřijde email s potvrzením?

  • zkontrolujte prosím svou schránku na spam, email by vám měl přijít z adresy mobilita24@eurocross.cz
  • pokud se email ani tam nenachází, je možné, že jste udělali chybu v emailové adrese, kterou jste zadali do formuláře
  • nicse neděje - zavolejte nám prosím kdykoliv na telefonní číslo +420 296 339 624 nebo pošlete email na mobilita24@eurocross.cz
  • email s pojistnou smlouvou vám pošleme znovu

Pokud si uzavřu roční smlouvu Mobilita24, dojde k jejímu automatickému prodloužení?

  • ne, smlouvu vždy sjednáváte na dobu určitou, ať už se jedná o krátkodobé pojištění nebo roční varaiantu
  • je možné, že vás budeme před uplynutím platnosti smlouvy kontaktovat s nabídkou opětovného uzavření pojištění Mobilita24
  • pokud ale nebudete chtít další pojištění uzavírat, nic se neděje

 

Zpět na hlavní stranu
Koupit pojištění

Kontakt

Provozovatel stránek

  • Eurocross Assistance
  • Czech Republic, s.r.o.
  • Lazarská 13/8
  • 120 00, Praha 2
  • IČO: 25598180
  • mobilita24@eurocross.cz
  • +420 296 339 624